Krachtig bestuur voor Gemeenten Krimpen aan den IJssel en Krimpenerwaard

In vervolg op de benoeming van nieuwe bestuursleden in de online Algemene Ledenvergadering van begin juli heeft het bestuur van het netwerk VVD “De Krimpenerwaard” op maandag 17 augustus jl. de bestuursfuncties opnieuw vastgesteld. De functies van voorzitter, vice-voorzitter en secretaris worden nieuw ingevuld, de functie van penningmeester blijft ongewijzigd, ook is er 1 nieuw algemeen bestuurslid. De vorige voorzitter, Hans Aeijelts Averink, die tevens de dubbelrol van secretaris vervulde, heeft besloten zich uit het bestuur terug te trekken. Het nieuwe bestuur heeft de heer Hans Aeijelts Averink bedankt voor zijn enthousiaste en harde werk in de afgelopen jaren.

Het nieuwe bestuur bestaat uit de volgende 5 leden:

Voorzitter: Karin Timm-van Ruitenburg (uit Krimpen aan den IJssel)

Vice-voorzitter: Anne van Riet-Keulen (uit Schoonhoven)

Penningmeester: Cor Habben Jansen (uit Stolwijk)

Secretaris: Peter Nieuwhof (uit Krimpen aan den IJssel)

Bestuurslid algemeen: Jeroen Hollestelle (uit Schoonhoven)

Het nieuwe bestuur is vol enthousiasme en positiviteit, en brengt een mix van jarenlange bestuurlijke ervaringen met zich mee, zowel binnen als buiten de VVD. De verbinding maken met de twee VVD fracties, in de Krimpenerwaard en in Krimpen aan den IJssel, is een belangrijke prioriteit.

Een andere prioriteit is het contact met u, onze leden, en met aankomende leden, dat verder intensief uitgebouwd zal gaan worden middels thema avonden, waarbij we bewust het gesprek zoeken. Zo kunnen we beter inspelen op thema’s die ook bij u als VVD-lid spelen en belangrijk zijn.

Belangrijk te vermelden is, dat we als bestuur open staan voor het directe contact met onze leden. Communiceren doen we het liefst op een informele wijze. We horen graag van u en kijken dan ook uit naar elk goed en bruikbaar idee. Deel het met ons.

Met vriendelijke groet,

Namens het voltallige bestuur, Karin Timm, voorzitter