Benoeming nieuwe wethouders, raadsleden en burgerraadsleden

Tijdens de raadsvergadering van 28 juni zijn de nieuwe wethouders, raadsleden en burgerraadsleden benoemd. Voor de VVD is Anthon Timm benoemd tot wethouder, Mark van der Meulen tot raadslid en Leon Houtzager tot burgerraadslid. Sharon Tollenaar, eerder al benoemd tot raadslid, is nu fractievoorzitter van de partij.

Kirsten Jaarsma (Stem van Krimpen), Anthon Timm (VVD), Arjan Neeleman (D66) en John Janson (Leefbaar Krimpen) werden tijdens een feestelijke ceremonie benoemd tot wethouder van Krimpen aan den IJssel voor de komende raadsperiode door burgemeester Martijn Vroom.

Als gevolg van de benoeming van de nieuwe wethouders zijn binnen de vier coalitiepartijen nieuwe raadsleden en burgerraadsleden benoemd. Mark van der Meulen en Leon Houtzager van de VVD zijn nu respectievelijk raadslid en burgerraadslid geworden. Sharon Tollenaar is nu fractievoorzitter. Daarmee kan de nieuwe coalitie nu aan de slag.