VVD Krimpen maakt lijst GR2018 bekend

De kandidatenlijst van VVD Krimpen, voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 in Krimpen aan den IJssel is bekend. De lijst is tijdens een recente algemene ledenvergadering op democratische wijze tot stand gekomen en vastgesteld. Lijsttrekker namens VVD Krimpen is de huidige fractievoorzitter Anthon Timm.

De kandidatenlijst is samengesteld uit een mooie combinatie van ervaring en vernieuwing. Met deze 10 kandidaten meent het bestuur over voldoende diversiteit in kwaliteit, kennis en kunde te beschikken:

1. Anthon Timm
  2. Sharon Tollenaar
  3. Mark van der Meulen
  4. Leon Houtzager
  5. Willie van Leeuwen-Broere
  6. Jurgen Oosterling
  7. Harald van der Meij
  8. Vincent van den Bos
  9. Karin van Ruitenburg
  10. Mathieu Baltissen

Mariette Bac-Engels, gewaardeerd fractielid, heeft zich teruggetrokken als kandidaat en is voor de komende gemeenteraadsverkiezingen niet meer beschikbaar.

De komende periode zullen de kandidaten zich via onze website en sociale media persoonlijk voorstellen. Ook ons verkiezingsprogramma, met als titel "Gewoon doen", zullen wij daar binnenkort publiceren.

Op de foto van links naar rechts: Leon Houtzager, Mark van der Meulen, Anthon Timm, Jurgen Oosterling, Karin van Ruitenburg, Harald van der Meij, Sharon Tollenaar, Mathieu Baltissen en Willie van Leeuwen-Broere.